Re: Skopiwoanie wszystkich plikow zdysku na dysk

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:23:47 MET DST

Michal Kawecki napisał w wiadomości
news:v3eahc.g0m.ln@kwinto.prv

> A i owszem - dowiedziałem się o tym właśnie ze wspomnianej przez
> ciebie grupy dyskusyjnej. Na której poskarżyłem się zresztą na wolne
> działanie BootIt na mojej nowej płycie głównej. Rozwiązanie mojego
> (indywidualnego w końcu) problemu zajęło supportowi dokładnie 10 dni
> :-). Teraz więc mogę powiedzieć, że nie tylko sam program, ale i
> wsparcie do niego też jest godne zaufania.

Właśnie ten wątek tak mi zaimponował - autor programu regularnie zresztą
uwzględnia w nowych wersjach mniej lub bardziej indywidualne życzenia
użytkowników, i w dodatku robi to bardzo szybko. Jak dobrze pójdzie, to
może jeszcze faktycznie skutecznie go zachęcisz do podgryzienia korzeni
Ghostowi. ;-)

--
Grażyna