Michal Kawecki napisał w wiadomości
news:v3eahc.g0m.ln@kwinto.prv
> A i owszem - dowiedziałem się o tym właśnie ze wspomnianej przez
> ciebie grupy dyskusyjnej. Na której poskarżyłem się zresztą na wolne
> działanie BootIt na mojej nowej płycie głównej. Rozwiązanie mojego
> (indywidualnego w końcu) problemu zajęło supportowi dokładnie 10 dni
> :-). Teraz więc mogę powiedzieć, że nie tylko sam program, ale i
> wsparcie do niego też jest godne zaufania.
Właśnie ten wątek tak mi zaimponował - autor programu regularnie zresztą
uwzględnia w nowych wersjach mniej lub bardziej indywidualne życzenia
użytkowników, i w dodatku robi to bardzo szybko. Jak dobrze pójdzie, to
może jeszcze faktycznie skutecznie go zachęcisz do podgryzienia korzeni
Ghostowi. ;-)
-- GrażynaReceived on Sat Sep 4 12:30:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 04 Sep 2004 - 12:42:01 MET DST