Re: NT i TCPIP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 20:55:28 MET DST

Użytkownik "Tomikos" <wptomikos@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ch9sil$rkk$1@atlantis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> [...]
[...]
> Przeprowadziłem całą serię doświadczeń - zmiana kart sieciowych - na
> 3COM i na Intela, zmiana płyty głównej, procka, inna wersja NT, inna
> wersja servicepack i nadal nic.
> Co do męczenia to chodzi wyłącznie o ten problem no i może jeszcze
> problem z postscriptem (nieprawidłowa interpretacja wszystkich znaków)
> jakieś inne pomysły???

Czytam twój post, czytam... i tak się zastanawiam po cichutku, czy ty -
nie obraź się tylko - postawiłeś już kiedyś NT-ka z działającą siecią?
Bo może to nie w płycie głównej, karcie sieciowej, czy też procesorze
trzeba szukać źródła niepowodzeń. Ja stawiałem NT4 na przeróżnych
płytach głównych - od i815 poprzez BX i VIA133 z Duronem, a ostatnio na
VIA KM400 z procesorem Barton. Zero problemów. Karty na Realtec 8029 i
8139, jakiś Intel, 3COM też, także te wbudowane w płytę z i815 i w
chipset KM400. Problemów sprzętowych - po twoich próbach - już bym pod
uwagę nie brał. No chyba że z samą siecią. Ostatnio miałem przypadek,
kiedy za końcowym gniazdem sieciowym był dolutowany kawałek skrętki
prowadzący do kolejnego gniazda, no i parametry sieci spadły na tym
łączu na tyle, że wbudowana w płytę karta w ogóle sieci nie widziała,
zaś Realtec 8139 ją widział - ale tylko przestawiony na 10 MBit. Objawy
były identyczne - brak było nawet pingów...

/odpowiadając zmień px na pl/