Re: NT i TCPIP

Autor: Tomikos <wptomikos_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 15:42:31 MET DST

news:i3g7hc.imq.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Tomikos" <wptomikos@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Obie karty sieciowe nie działają, czy tylko ta wbudowana? Sprawdzałeś,
> czy sterownik się poprawnie uruchomił?

> Nie przesadzaj ;-). Mam systemy, które poprawnie działają od 1998 roku i
> prawie nic w nich w tym czasie nie trzeba było grzebać. Ciekaw jestem,
> ile razy w ciagu tylu lat musiałbym np. XP reinstalować.... ;->
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> /odpowiadając zmień px na pl/

Przeprowadziłem całą serię doświadczeń - zmiana kart sieciowych - na 3COM i
na Intela, zmiana płyty głównej, procka, inna wersja NT, inna wersja
servicepack i nadal nic.
Co do męczenia to chodzi wyłącznie o ten problem no i może jeszcze problem z
postscriptem (nieprawidłowa interpretacja wszystkich znaków)
jakieś inne pomysły???