Re: Siec w win xp

Autor: Sylwester Krzywicki <sylwek_at_wytnijto.ceteko.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 12:19:57 MET DST

karol napisał(a):
> Witam,
>
> w pracy mam siec oparta na serwerze z zainstalowanym win xp. Jest to mala
> siec z 6 komputerami klijentami i serwer. Od pewnego czasu mam problem z
> przegladaniem sieci w komputerze, ktory jest serwerem. Polega to na tym ze
> samo odnajdywanie komputerow w otoczeniu sieciowym trwa do 2 minut potem
> samo przegladanie zasobow komputera klijenta jest szybkie czyli takie jak
> bylo poprzednio. W komputerach klijenach odnajdywanie komputerow w sieci
> jest szybkie i bezproblemowe. Nie pomoglo przeinstalowanie systemu i wymiana
> [...]

Witam
Kiedy WinXP przglada udzialy w otoczeniu siecowym to sprawdza rowniez
zaplanowane zadania. Mozesz to wylaczyc w rejestrze:
   HKLM \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \
CurrentVersion\Explorer\RemoteComputer\NameSpace.
   Usun {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}
Bedzie chodzilo szybciej.
Pozdrawiam Krzywy