Siec w win xp

Autor: karol <karolmich_at_tlen.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:13:46 MET DST

Witam,

w pracy mam siec oparta na serwerze z zainstalowanym win xp. Jest to mala
siec z 6 komputerami klijentami i serwer. Od pewnego czasu mam problem z
przegladaniem sieci w komputerze, ktory jest serwerem. Polega to na tym ze
samo odnajdywanie komputerow w otoczeniu sieciowym trwa do 2 minut potem
samo przegladanie zasobow komputera klijenta jest szybkie czyli takie jak
bylo poprzednio. W komputerach klijenach odnajdywanie komputerow w sieci
jest szybkie i bezproblemowe. Nie pomoglo przeinstalowanie systemu i wymiana
karty sieciowej. Prosze o pomoc

Karol