Re: prosze o pomoc

Autor: Paweł S. <usun_to>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 13:15:57 MET DST

Witam!
news:ch4ir5$ep5$1@polsl.gliwice.pl...
> Spotkałem się też z przypadkami awarii samej myszy (prze-
> wody) albo sterowników, w których rzeczywiście mysz sama
> zaznaczała i przesuwała ikony oraz była w stanie uruchomić
> jakieś programy na oślep z menu. Rzadkie, ale możliwe.
> Wszystko zależy od intensywności objawów (takie awarie
> przesuwają wskaźnik wielkimi skokami).

Podpinam się, bo też miałem (mam?) problem "z kursorem". Zdarzało się to
tylko w Wordzie i przy otwartej dużej ilości dokumentów oraz dokonywaniu
wielu operacji przenoszenia, wycinania itp. Objawem było zatrzymanie
kursora, później intensywne migotanie, dalej przewijanie stron do początku
dokumentu, po czym albo powrót do normy, albo wypad z baru i okno
"przepraszamy za usterki" (żeby nie było wątpliwości - był to komunikat o
błędzie, możliwości wysłania do MS itd.).
Proowałem najpierw wykluczyć (na miarę swoich umiejętności i możliwości)
ingerencję "brzydów" (Adaware, SpyBot). A ponieważ nic to nie zmieniło
(problem powtarzał się) wkurzony uciążliwością odzyskiwania dokumentów oraz
koniecznością ustawiania autozapisu na krótki czas przeinstalowałem
Office'a.
Na razie problem się nie powtórzył, ale...to już kolejna reinstalacja. Po
poprzedniej, dawno temu, też przez jakiś czas nic się nie działo, po czym
problem powrócił.
Tak więc obserwuję z niepokojem, czy zaraz się to nie zdarzy.
Może ktoś miał coś podobnego [WinXP Pro +SP1, Office 2000 Pro, PC-cillin]

Pozdrawiam

Paweł