W2k - problem z Internetem

Autor: Rafal Kochanowski <klucha_at_chello.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 12:38:49 MET DST

Witam.
Mam problem z połączeniem z Internetem.

Podłączam komputer (166 MHz, 32 MB RAM - na pewno sprawny) do Internetu.
Połączenie wykrywa, ale IE nie wyświetla stron. Mój modem można
podłączyć przez USB lub sieciówkę. Próbowałem obu rozwiązań z tym samym
skutkiem. USB - karta USB, sieciówka sprawna, nawet próbowałem z tą, na
której obecnie pracuję. Firewalla jeszcze nie mam, system wczoraj
zainstalowany.

Kilka miesięcy temu podłączałem do tego złoma Internet przez siecówkę
pod Windows 98 i wszystko działało.

Na razie nie wyłączałem żadnych usług sieciowych, system zainstalował
się bez błędów. Kilka razy pojawił się komunikat STOPu (tak to chyba się
nazywało), ale po wymianie RAMu problem na razie nie powtórzył się.

Składniki sieciowe połączenia:
* Klient sieci MS Networks
* Udostepnianie plików ...
* Protokół internetowy (TCP/IP)

Czy taki stan żeczy może być winą sprzętu? Poza RAM-em i kartą sieciową.

Pozdrawiam

--
Rafał Kochanowski
www.rafal.waw.pl