NTSwitch i blad

Autor: MK <silos_at_poczta.NO.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 07:01:51 MET DST

Witam

Kiedy chce za pomoca NTSwitch przestawic WINNT 4.0 Workstation SP6 aby miec
mozliwosc uzyskania wiekszej liczby poloczen niz 10 tak jak w wersji
serwerowej to pomimo tego ze jestem administratorem i nalezy do grupy
administratorzy to nie program i tak wyrzuca mi komunikat o bledzie: pise ze
nie mogl wprowadzic zmian "Error code 5" oraz ze musze byc w grupie
Aministrators. Czy oznacza to ze moze progam musi dzialac tylko we wersji
angielskiej?

Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

Z powazaniem
MK