Re: jakie lacze

Autor: Wojtasss <wojtasss.preczzespamem_at_konto.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 10:20:16 MET DST

Użytkownik "Marcin Kowalczyk" <kowalma@usun.to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
napisał w wiadomości news:e6rg79$am0$1@freebsd.inds.pl...

> napisał ci prawdę - 200-300 witryn na 256kbit... Trochę pokory kolego

Jakiej pokory?? Gość się kulturalnie zapytał i dostał niekulturalną
odpowiedź - komu więc tu trzeba pokory, a komu kultury?? Mnie również mierzi
taki sposób odpowiadania.

Ale żeby nie było nie na temat, to odpowiem PioBia: o DSL-u na hosting
zapomnij, bo w tej dziedzinie ważny jest ruch wychodzący, a DSL ma kiepskie
parametry w tym kierunku.

Pozdr.
Wojtek