Re: jakie lacze

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 17:27:59 MET DST

PioBia wrote:
> Witam
>
> Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Choć ostatnia jest czymś, co mnie do
> szału oprowadza - jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie
> pisz,

Nie masz pojecia o hostingu, taka jest prawda. Stawianie serwerow na
wlasnym laczu z gory odradzam. Czy masz odpowiednie pomieszczenie,
UPS-y, generator pradu? Bedziesz mial wyzsze koszty niz przychody. Poza
tym 200 - 300 stron to moze byc dodatkowa zabawa, a nie glowne zajecie.
Za malo serwisow, zeby z tego zyc, no chyba, ze dasz kosmiczne ceny. Co
do kolokacji, to tylko w Polsce, bo jak cos padnie to zaczyna sie
zabawa. Serwery dedykowane mozna na swiecie, ale tez trzeba uwazac gdzie
i u kogo. Zwykle jest tak, ze zeby bylo taniej daja w obudowach tower,
kiepskie chlodzenie. Lepiej juz dogadaj sie z jakas firma hostingowa i
wejdz w jakis program partnerski.

wer