Re: Dostawca lacza internetowego

Autor: AA <aa_at_aa.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 12:11:08 MET DST

In article <slrne9f6gd.1s1.darek-news@NO-SPAM.beast.tu.kielce.pl>,
darek-news@beast.tu.kielce.pl says...
> Mhm.
> Ale on może.

Moze i moze, a moze nie.

> Czemu nie może Twoje łącze lub cos innego -
> to zupełnie inne pytanie.

Widzisz, na pustym laczu bez obciazenia tez nie mogl,
a lacze niejeden raz juz bylo wysycone w 100%.

Poza tym nie czepiam sie atmana, a tego ze ftp.atman.pl
jest wyznacznikiem przepustowosci lacza atmana. W momencie podlaczenia
lacza jak sprawdzalem przepustowosc to ftp atmana nie byl wstanie podac
20 Mbit/s a ftp.de.debian.org naprzyklad byl i podawal i wysycal cale
lacze w tym czasie.

art