Re: jakie lacze

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 09:43:00 MET DST

> Teraz Polska :)
> a właściwie :(

dlaczego ??
jak dla mnie to jest normalny objaw - z technicznego punktu widzenia.
W kablach leci tyle neostrad ze zestawienie 8Mbit na kablu < 1km w
technologii ADSL jest naprawdę sporym problemem. I nie jest to wina kabli
ani urządzeń, tak poprostu jest.
Jedyne rozwiązanie to stawianie koncentratorów dość gęsto, tak żeby
odległość do abonenta po kablu była w okolicach max 700-800m. Wtedy będzie
można i VDSL zestawiać.
No i nowe kable powinny być już nie czwórkowe, podobno telefonica takie
produkuje.

Technicznie nie różnimy się od zachodu... jedyna brzydka sprawa to tak
naprawdę wprowadzanie usługi której tpsa nie jest w stanie normalnie
świadczyć, ale cóż, marketing górą....

Marcin