Re: jakie lacze

Autor: totyl <j23toty_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 00:58:07 MET DST

Użytkownik "PioBia" <pbialutki@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1150731538.885862.313720@f6g2000cwb.googlegroups.com...
Witam

zgłupiałem oglądając ofertę TP S.A. odnośnie Internetu i trochę
sie zagubiłem. Z wszystkich wypowiedzi wyłania się jednak obraz
raczej smutny.

A pytanko z innej beczki: czy skazany jesteś tylko na telekomunę? Może jakaś
inna firma w Twojej miejscowości wykonuje usługę dostarczania łącza do
Świata. Chociaż te wszystkie mniejsze firemki są diabła warte: mam bardzo
złe doświadczenia np. z ProFuturo czy Crowleyem. Przede wszystkim z powodu
różnic w tym co deklarują a tym co otrzymujesz w rzeczywistości. Ale to
tylko jest mój bardzo subiektywny punkt widzenia.
pozdrówko
totyl