Re: jakie lacze

Autor: PioBia <pbialutki_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 17:38:58 MET DST

Witam

Zadając moje pytanie wydawało mi się, że sytuacja na omawianym
rynku w Polsce jest porównywalna z Niemcami. Tam dostepność szybkich
łączy jest spora, a ich cena nie powala na kolana. Dlatego zupełnie
zgłupiałem oglądając ofertę TP S.A. odnośnie Internetu i trochę
sie zagubiłem. Z wszystkich wypowiedzi wyłania się jednak obraz
raczej smutny. Wygląda na to, że na prawdę sensownym rozwiązaniem
jest wykupienie serwera dedykowanego (nie u pana Kunta-Kinte, ale u
renowowanych firm niemieckich, holenderskich, czy amerykańskich - z
własnego doświadczenia wiem, ze na solidność Niemców można
liczyć). Jeszcze raz dziękuję wszystkich za wyjaśnienie mi tych
zagadnień (i otwarcie mi oczu),

pozdrawiam

piotr biały