Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 08:55:11 MET DST

zasiu napisał(a):

> Niestety to standard, niektóre centra handlowe też mają firmy "zajmujące się
> obsługą teleinformatyczną", które mają wyłączność na wszystkie prace
> związane z prowadzeniem okablowania. I podają za to ceny 10x wyższe od
> rynkowych. Oczywiście po podaniu ceny za instalację mówią, że klient zawsze
> może wziąć "net" u nich:-)

To nie jest sprawa wyłączności, bo każdy rozsądny człowiek wie, że coś
takiego nie istnieje;-) Jest wiele firm, które nie chcą babrać się w
dziesiątki umów i dla świętego spokoju wezmą wszystkie usługi od zarządcy.

Z drugiej strony, robiąc parę spraw (w tym dość duży projekt dla
developera) dla obu stron potencjalnego konfliktu zauważyłem, że więcej
indolencji leży jednak po stronie potencjalnego "lokatora", który
najchętniej chciałby wszystko "za darmo" albo np. łącze symetryczne 512k
w cenie neostrady 128 :-P

Natomiast czyste chamstwo i złodziejstwo, tak jak to opisywał Tomek,
pacyfikuje się błyskawicznie. I trzeba to robić.

M.