Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: zasiu <zasiu_at_wytnij.to.gower.peel>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 08:46:30 MET DST

> Też mnie zastanawia ten fenomen, na szczęście (na razie) nie mam tam
> klienteli i patrzę sobie na ten cyrk z boku.

Niestety to standard, niektóre centra handlowe też mają firmy "zajmujące się
obsługą teleinformatyczną", które mają wyłączność na wszystkie prace
związane z prowadzeniem okablowania. I podają za to ceny 10x wyższe od
rynkowych. Oczywiście po podaniu ceny za instalację mówią, że klient zawsze
może wziąć "net" u nich:-)

pozdr
zasiu