Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: TLZ <tomek_at_warcnet.info.com.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 22:44:00 MET DST

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> No niestety czasem jest tak, że się musisz usilnie prosić o ofertę,
> a dostaniesz wtedy ceny z kosmosu i w podtekście "daj nam spokój,
> nie chcemy twoich pieniędzy".

Kurde, jeszcze rok-dwa wstecz Telbank co 2 miechy słał mi super oferty.
A teraz, mimo pytania - zapomnij! :(

Chyba sobie jutro podzwonie do szefostwa tych pseudo-działów-handlowych.
Może jak powiem szefom, to mi ktoś przysle coś rozsądnego....

BTW: nie wiecie jak jest z ACI w Szczecinie? Bo to co mają na WWW to
podobno nieaktualny cennik...

--
TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz