Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 22:17:39 MET DST

TLZ wrote:
> Wysłałem do kilku polskich dostawców łącz zapytanie o ofertę dla
> dostawcy (ISP). Dostali ją m.in. GTS, ProFuturo i inni. Chyba wszyscy
> operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
> odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją
> na klienta...

Hmm, jest jeszcze jedna chora sytuacja. W biurowcach jakas firemka ma
monopol na internet. Daje chore ceny. I nic nie mozna zrobic, nawet iDSL
z tp sa. Z kim sie nie rozmawia, to nie ma mozliwosci technicznych,
nawet provider, ktory ma biura w tym budynku tak twierdzi. I trzeba brac
internet od tej firmy. Kazda inna firma stwierdza, ze nie mozna i tyle.

wer