Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 17:38:42 MET DST

Piotr KUCHARSKI pisze:

> Wie, o czym pisze, tylko pisze o czym innym, niż ty.

Właśnie o to mi chodzi -- raz już uściśliłem i nie chce mi się
kolejny. Autor wątku też pisał o zwykłym (D)DoSie, a nie zapychaniu
upstreamu przez DDoS-trojana.

> A jeśli jeszcze nie widziałeś wirusów-botów, które są z IRC sterowane
> do ataków DoS...

Widziałem i wiem doskonale jak działają. Nawet mógłbym z nazw je
wymieniać. Inna sprawa, że ponoć już wyszły z mody, teraz psują
raczej z 1-kilku hacked-boksów na dobrych łączach.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl