Re: jeszcze raz o TPSA :((

Autor: Hoody ([wytnij.ten.antyspamer)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 10:53:21 MET

Janusz Orłowski <janusz_at_atsoft.pl> wrote in message
> [Ciach bzdury]
>
> Kolego, daj sobie siana z tymi pingami i tracerout'ami.
>
> Czy tobie naprawdę się tak nudzi ?
>
> Czy ktoś Cię zmusza do korzystania z tego lub innego operatora ?
>
> Janusz

O - Kolega (nb. moj imiennik) prezentuje typowa
dla Naczelnego Operatora RP retoryke ;-) :-((((

Odpowiedz zywcem wzieta z helpdesku tegoz Operatora
gdzie figuruje jako Standardowa Odpowiedz nr.1 !

Ja tam rozumiem Uzytkownika Czaple (dial-upowca), gdyz wywalilem
niedawno duza (jak na mnie) kase za gownienko zwane SDI i
chcialbym za te pieniadze uzyskac usluge o jako-takiej chocby jakosci.
Natomiast mowienie o tym, ze przeciez nikt mnie nie zmusza do
korzystania z uslug tegoz operatora, to w swietle poniesionych
przeze mnie, a niemozliwych do odzyskania kosztow, jest po
prostu ******* - nie dokoncze, bo nie chce uzywac eufemizmow,
a nazywania rzeczy po imieniu na tej grupie sie chyba nie praktykuje...
Co prawda Czapla wydaje 60zl, a nie 999+130/mc, ale moze w jego
budzecie to tez istotna kwota, a w jego rejonie zamieszkania brak
alternatywnych operatorow (?)

Janusz vel Hoody
[jeden z nabitych w butelke przez NORP]