Re: miedzysiec

Autor: Edward Klop (rokko_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 00:26:02 MET DST

Maciek Uhlig wrote:

> Chcialbym sie dowiedziec, czy grozi nam zmiana nazw grup usenetowych i
> inne kataklizmy w zwiazku z dzisiejsza radosna tworczoscia ustawodawcy:
>
> internet ==>> miedzysiec
> intranet ==>> wewnatrzsiec
> extranet ==>> zewnatrzsiec
>
> Czy juz trzeba zmieniac pl.internet.polip na pl.miedzysiec.polip?
>
> A, prawda, a co z Usenetem? Czyz to nie uzywajsieci? :-)) A moze
> faktury za dostep do Internetu straca waznosc? :-))

        Włączyłem dzisiaj moją maszynę cybernetyczną i w oczekiwaniu na
uruchomienie się X-okien przeglądałem aktualną gazetę, a tam informacja o
ustawie. Szybko więc wpisałem sie do księgi pokładowej podając
identyfikator korzenia i hasło i po chwili miałem uruchomiony program
biurowy Starachowicki Oficer 5,0, Sieciowąeskapadę i Posłańca (Sosny nie
używam bo jest niezwykle niewygodna). Modulatorem sygnałów analogowych
połączyłem się ze służącym telekomunikacji, który zapewnił mi dostęp do
międzysieci i wysłąnie tego artykułu oraz kilku e-listów.

    A co do ustawy to "Humane errare est" i łamiąc w ten sposób prawo
zarówno z punktu widzenia prawa polskiego i rzmskiego (kaleczenie łaciny)
pozdrawiam.

                                        ED