Re: miedzysiec

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 19:07:29 MET DST

>Pociesz sie, ze w grupach Usenetowych (ustawa jeszcze nie weszla w zycie,
>wiec mi chyba wolno tak napisac) zmian bedzie jeszcze nie tak duzo.
>Dopiero koniecznosc tlumaczenia roznych terminow komputerowych to dopiero
>bedzie zabawa. Czyz takie "miedzymordzie uzytkownika" (user interface)

Heh, aż mi się przypomniały czasy, kiedy to pewien pan, AFAIR Piotr T.
próbował wprowadzić "pożontek" w terminach komputerowych. Pamiętacie
te stołokulotoczone manipulatory ręczne (myszka opt.-mech.), te
artykuły w "Komputerze" z poł. lat 80-tych? Przysłowie mówi "do trzech
razy sztuka" - oby tego 3-ego razu nie było...

ubawiony,

--
Mr.FX [myryfykysy]