Re: miedzysiec

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 10:01:32 MET DST

muhlig_at_us.edu.pl (Maciek Uhlig) wrote:
>Chcialbym sie dowiedziec, czy grozi nam zmiana nazw grup usenetowych i
>inne kataklizmy w zwiazku z dzisiejsza radosna tworczoscia ustawodawcy:
>
>internet ==>> miedzysiec
>intranet ==>> wewnatrzsiec
>extranet ==>> zewnatrzsiec

Pociesz sie, ze w grupach Usenetowych (ustawa jeszcze nie weszla w zycie,
wiec mi chyba wolno tak napisac) zmian bedzie jeszcze nie tak duzo.
Dopiero koniecznosc tlumaczenia roznych terminow komputerowych to dopiero
bedzie zabawa. Czyz takie "miedzymordzie uzytkownika" (user interface)
nie brzmi pieknie?

        Andrzej Eilmes