Re: Uwaga na... roznych ludzi

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 08:21:51 MET DST

Artur Grzymala napisał:

> 2. Rzad RP nie finansuje internetu. Dofinansowywal np. nask i tpsa,
> ale to nie ma zadnego zwiazku z utrzymaniem "tych ircownikow
> i quakowcow..." (wydaje mi sie, ze w tym okresleniu maczal palce
> pewien niemiecki filozof)

Nie gram w Quake. Rzad RP przez swe dzialania miedzy innymi z
wykorzystaniem NASK finansuje Internet. Podobnie jak kazdy rzad jest w
tym bardzo malo efektywny, ale to inna sprawa.

> Wydaje mi sie, ze jestes
> zwolennikiem modelu panstwa, w ktorym wiekszosc spoleczenstwa
> mieszka w betonowych rezerwatach spedzajac cale zycie na sluzeniu
> zasluzonej rzeszy urzednikow panstwowych.

To juz slyszalem od moich rozmowcow na pl.lisetserv.dziennikarz, nie
raz. Oczywiscie napisales to po przeczytaniu mojego dopisku o tym, jak
powinna wygladac obsluga domen, wiesz ze tak nie mysle, a tylko chciales
sie popisac jakie to bzdury na moj temat potrafisz wyssac.

Jaroslaw Zielinski