Re: Kolejny pad lacza TPSA<->teleglobe

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 18:30:59 MET DST

jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) writes:

> Z tym "do CIR" to nie jest takie pewne - w cennikach pisze ze ramki
> wykraczajace poza CIR beda mialy ustawiony bit DF, ktory przy natloku
> w sieci znaczy ze mozna taka ramke po prostu wyrzucic na dowolnym
> wezle FR.
> Jesli beda takie straty - to moze na transfer po IP miec wplyw
> znacznie gorszy niz sie wydaje - bo przepustowosc CIR zapchaja
> retransmisje.

Oj zapychaja.. (akurat nie w tepsie) ale naskowskie lacze do torunia tak ma.

Dopoki nie bylo pol34 zyc sie nie dalo (cir 256k z tego co pamietam).

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/