Re: komutowany Internet za < 100 zl/mc - Centrex

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 11:59:36 MET DST

On Fri, 16 Jul 1999 01:04:43 GMT, futszak.WYTNIJTO_at_microsoft.linux.pl
(dj.futszak) wrote:

>Sam fakt posiadania, czy tez otrzymania telefonu nie jest wielkim
>osiagnieciem, to nie sztuka zdemontowac centrale w jednym miejscu i
>zamiast na zlom wstawic w inne miejsce tak jak to robi szanowna tpsa,
>a potem zbiera ordery za to ze stelefonizowala kogostam.
>...na efekty wiele nie trzeba czekac....

Ty sie ciesz ze ci szanowna tepsa sama zamontowala to co gdzie indziej
zdemontowano jako zlom. Osobiscie znam miejsce w kraju gdzie lokalna
spolecznosc sama nabyla demobilowa pentaconte po jakiejs firmie
(robilo to za centrale wewnetrzna), sama wies okablowala - a telepies
laskawi odlaczyl ich - i to w sposob przedziwny, chyba jedyny
polautomat w polsce - do ludzi z kraju dodzwonic sie mozna po laczach
automatycznych, oni sami zeby zadzwonic gdziekolwiek poza wlasna wies
musza prosic panienke na centrali o polaczenie...

Darek