Re: Internet globalna wioska???

Autor: dj.futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 03:04:39 MET DST

On Tue, 13 Jul 1999 10:37:16 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.pl>
wrote:

>Mnie tez czasem mieszaja z blotem, uwazam to za smieszne, a juz na pewno
>osmieszajace mieszajacych. Natomiast za rownie smieszne uwazam uzywanie
>pseudonimu z powodow wyzej przedstawionych.

To nie jedyny, drugi to poprostu bardziej sympatycznie jest jak ludzie
pisluguja sie xyfkami, a nie imionami i nazwiskami.
Pamietam swego czasu jak niektorzy probowali wprowadzic na radiu CB
obowiazek wolania sie po przydzielonych znakach wywolawczych co
zreszta nie przeszlo.
Xyfki sa xyfkami i fajnie to moim zdaniem to wyglada, ale jesli juz
ktos chce uzywac swojego prawdziwego/fauszywego imienia i nazwiska to
nic nie zaszkodzi zeby sobie uzywal.
Jego wybor, ja wybralem xyfke, jak wysylam powazny e-mail to wtedy
uzywam prawdziwego imienia i nazwiska.

...pozatym wrazcajac do poczatku, przedstawianie sie imieniem i
nazwiskiem nie posunie ani o krok mozliwosci poznania najblizszych
sasiadow z tego samego osiedla.

>Wcale nie, ostatnio poznalem osobe, ktora mieszka o 200 metrow w linii
>prostej ode mnie. Przez IRC naturalnie, i to nie na kanale #moja_wioska.

A ile czasu korzystasz z net-u ???
Bo jak dla mnie to kwestia przypadku a nie celowego dzialania :-(

>Pole From: tez zostalo stworzone bez naszego udzialu, ale jednak mimo to
>mozna smialo z niego wlasciwie korzystac :)))

...niestety zajete jest przez moj adres e-mail-owy i nijak nie wiem
jak tam wspisac nazwe mojego miasteczka :-(

futszak
0603 237728

------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
0202122 -> darmowy dostep do internetu juz od 3 tys. zl / mies.
--- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----