Re: CO JEST Z NUMEREM 0-202122 ????!!!!!!

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 17:52:08 MET DST

Dnia Wed, 14 Jul 1999 15:04:58 +0200, Grzegorz BRZESKI
<gregory_at_webcorp.com.pl> wystukal:

>Gdyby wykupil abonament na dostep u innego operatora (40 PLN
>http://rubikon.pl) to podlaczyl by sie za pierwszym razem z predkoscia
>do 56kb/s (V.90) lub nawet ISDN w tej samej cenie.
>
>Czesto korzystanie z numeru TPSA jest sztuczna oszczednoscia.

A Twoje teksty są coraz bardziej tendencyjne. Prędkość (oraz jakość
połączenia) w przypadku dial-up'ów w 80% zależy od jakości łącza :
abonent<->najbliższa centrala oraz jakości tejże centrali. Pozostałe
20% od modemu użytkownika.

Jeżeli natomiast http://rubikon.pl byłby w stanie zaoferować mi
dial-up'a z CIR'em np. 5kbps "do świata" zastanowiłbym się nad
wykupieniem takiego konta - nie znalazłem jednak nic na ten temat na
http://rubikon.pl. Pisze tam tylko o V90 itd.. - phi, też mi coś...
Extra-super-hiper reklama, że oferujemy dostęp 5,6kbps - kłamstwo ot,
co! Posiadanie urządzeń pracujących w V90 nie oznacza, że oferuje się
dostęp do Internetu z taką predkością. Ja np. z Władysławowa łącze się
do MTL'u do Gdyni z prędkościami 4kbps - 4,8kbps i o ile wiem jest to
całkiem dobry wynik (do 0202122 jest podobnie). Żaden ISP oferujący
dial-up'a nie jest w stanie zrobić nic poza zakupem urządzeń
pracujących w V90 aby jego klienci mogli korzystać z wyższych
prędkości. Tak więc reklamy typu : "wykup sobie konto w Rubikonie" są
conajmniej nie na miejscu.

Pozdrawiam,

--
Mr.FX [myryfykysy]