Re: Kolejny pad lacza TPSA<->teleglobe

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 21:35:06 MET DST

Konrad Stepien wrote:

> Nazywa się CIR 0 do routera brzegowego.

Czy to ma cos do czynienia z IP ? Moim zdaniem nie ma. Kanal do routera
brzegowego, jak sama nazwa wskazuje, moim zdaniem oznacza, iz jest to
kanal do routera ktory stoi na brzegu sieci (na przyklad polaczenie z
innym operatorem).

> Fakt że nie ma tam nic o internecie, dlatego zadziwiający jest fakt
> jak wielu abonentów sobie do owego "routera brzegowego" CIR-a wykupuje.
> Przecież CIR-0 do każdego innego routera jast za darmo.

Natomiast aby uzyskac dostep do IP to nalezy wykupic ten kanal co nie
oznacza ze wykupienie kanalu jest zaplaceniem za IP (choc moge sie
mylic).

> Cos w tym "routerze brzegowym" musi jednak być strasznie fajnego.

Zapewne to ze stoi na brzegu sieci :-)

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.