Re: pl.internet.komunikaty

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 11:56:50 MET DST

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote...
> Nic nie trzeba odzyskiwac - dla telepsa korzystne jest ze w serwery
> inwestuje kto inny... Niekorzystne jest natomiast aby transfery byly
> porzadne - i tu dziwnie pad bramki zbiega sie z obnizeniem taryf
> lokalnych poza szczytem - to co przed pierwszym lipca kosztowalo mnie
> sciagniecie newsow z ICM-u po impulsie za 3min to najwyzej polowa tego
> co od tygodnia place sciagajac po impulsie za 6min - i zastanawiam sie
> czy przed dziesiata wieczor aby nie wychodzi to taniej (bo po
> dziesiatej to juz calkiem jak krew z nosa dane z ICM-u kapia...). A na
> [...]

A moze chodzi rowniez o InfoSeek'a?

ATSD
jesli TePSA zamierza utworzyc firme internetowa, ktora ma byc
m.in. niekwestionowanym #1 w portalach, musi zgarnac z rynku
nie tylko abonentow, ale i adminow, programistow, webdesignerow
oraz wielu innych fachowcow.

Czy nie bedzie tak, ze po wakacjach, dzwoniac do wielu znajomych
z branzy, uslyszycie: "Ten pan (ta pani) tu juz nie pracuje.
Prosze zadzwonic do Okna".

A warto siegnac po absolutnie najlepszych. Kto sledzi kursy
akcji spolek "internetowych" na gieldach nieco bardziej
cywilizowanych niz GPW i transakcje pozagieldowe, ten wie
dlaczego.
Powiem tylko, ze firma o dosc znanej nazwie AltaVista
zostala wyceniona pod koniec czerwca na marne 3,77 mld US$.

Cholernie ciekawe czasy, tylko czemu takie upierdliwe dla
ich konsumenta?

Pozdrawiam,

Moi