Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Michal Marcinik (lista_at_wirtual.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 22:35:25 MET DST

Moi napisał(a) w wiadomości: <7le9o4$13c$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Szacuje sie, ze poziom wykorzystania internetu przez menedzerow
>polskiego biznesu odpowiada wskaznikom zachodnim sprzed dwoch -
>trzech lat.
I czemu tu sie dziwic???
To i tak dobrze....
Moim zdaniem przy obecnej sytuacji (nacisk glownie na rozwoj, a poniej na
"dodatki" jakim wg. niektorych jest Internet)
to jest wrecz doskonale.. Ale to i tak za malo.
Duzy plus ma Wprost, ze wreszcie potrafilo docenic Internet.. jesli wiecej
mediow bedzie o tym mowic, tym mniej lat nam bedzie brakowac do zachodu...
(ech..czy my zawsze musimy byc za zachodem, nigdy przed?)

Michal Marcinik
RadioNET www.radionet.wirtual.pl
Magazyn Wirtual www.wirtual.pl
-- A ja i tak nie wiem co jest grane... --