Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 16:53:07 MET DST

Dnia Fri, 2 Jul 1999 13:19:57 +0200, Moi zeznaje:
>Wlasny DNS uwazam za normalnosc w powaznej firmie, ktora podaje
>bardzo powazne wyniki, dotyczace kilkudziesieciu tysiecy podmiotow.
        Przecież to instytucja a nie firma. Może ich nie było stać ;->

>PolCard nie jest bankiem i nie jest z nim tak zle, gdy chodzi
>o technologie.
        Chodzi o _metody_, nie technologię. ZTCW, nadal nie
ma transakcji w 100% on-line. Co zresztą wynika z tego,
że banki nie są w stanie tego obsługiwać.

>I nie jest jedynym podmiotem obslugujacym
>transakcje przy uzyciu kart w Polsce.
        Są lepsi?

>Nie napisalem, ze wszystkie. Ale w archiwum pare postow mam
>(na pewno nie z unicef.org.pl).
        W necie są tysiące sklepów. Z ilu z nich dostałeś spam?

>Pytales co ma wspolnego sprzedaz direct marketingowa z e-commerce.
        Right.. a czy marketing to nie jest przypadkiem troche
co innego niż fizyczna sprzedaż towaru?

bart

--
/tmp$ strings Happy99.exe | head -n 1