Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 09:01:33 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.pl> wrote...
> Ludzie w Polsce maja ponad milion kart kredytowych? O ile wiem, to
> takimi placi sie w Internecie...

Ja nie mam karty kredytowej, a kupuje sporo ksiazek
i softu przez Siec. Wiele razy czynilem tez rezerwacje.
Raz sie spotkalem z odmowa ze wzgledu na rodzaj karty
i kilkanascie razy ze wzgledu na domene z ktorej sie
laczylem (tak stanowily komunikaty, zaczynajace sie od
SORRY).

Pozdrawiam,

Moi