Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 16:17:25 MET DST

W postingu <377C618D.1857_at_winter.pl>,
osoba znana jako Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.pl>
na grupie pl.internet.polip, napisała co następuje:
> Ludzie w Polsce maja ponad milion kart kredytowych? O ile wiem, to
> takimi placi sie w Internecie...

Pytanie jest jedno: jaka jest część wspólna grup: "posiadacze kart
kredytowych" i "ludzi z dostępem do sieci". Następne pytania też możnaby
zadać: "Co ciekawego można kupić przez sieć?", "w jakich rejonach
kraju", etc.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
We'll be together till the end of time, and when you smile, Red Rose,