Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 09:29:07 MET DST

MaG wrote:

> Co do rozkladu zapotrzebowania na uslugi sieciowe wydaje mi sie ze jest
> chyba tak
>
> na uczelni:
> naukowcy : 80% email, 28%WWW, 2% reszta
> studenci : 60% IRC i pochodne, 30%WWW,FTP , 10% email
>
> typowa polska rodzina : 60% WWW, 35% pogaduszki z krewnymi w USA
> (NetMeeting,email), 5%reszta

Wiekszosc sudentow (pomijajac juz to, ze chyba nie az takie wielu
studentow ma dostep do Internetu, ale tu z pewnoscia Szymon Sokol czy
Piotr Kucharski mogliby cos powiedziec autorytatywnie) tez uzywa glownie
World Wide Web i e-mail, naprawde bardzo malo osob, porownujac to z tym
1-2.5 mln internautow w Polsce ircuje, to tylko taki stereotyp -
student-ircownik.

Jaroslaw Zielinski
(no niech bedzie - ircname: JZet)