Re: Internet za darmo

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 14:19:34 MET

>Ja juz pisalem. Cos sie stanie, gdy wysle list na konto
>_dowolny_ciag_znakow_at_free.polbox.pl? Czy dostane informacje,ze "user
>unknown". Skadze znowu.
Jak najbardziej, proponuje Panu:
telnet free.polbox.pl 25
expn _dowolny_ciag_znakow

i bedzie "user unknown".

 Co sie stanie, gdyby wysle na wlasciwe konto z
>potwierdzeniem dostarczenia? Czy dostane potwierdzenie? Skadze
>znowu...

JAKIE POTWIERDZENIE? SMTP odbierze poczte jesli takowe konto
na tym serwerze jest i to jest jedyne potwierdzenie gwarantowane
przez delivery agent. Z dalszej tresci Pana listu wynika ze uzywa Pan
Pmail ktory to mail user agent istotnie umozliwia wysylanie zadan
potwierdzenia otrzymania listu. Dziala to chyba tylko i wylacznie
gdy adres odbierze Pana list za pomoca Pmail. Czyli suma sumarum
zarzut jest taki: free.polbox.pl nie uzywa Pmail.

>Czy do wychodzacej tez? Bo ja juz dostalem listy z taka reklamowka.
>Zreszta GeoCities tez dodaje reklamowke do swoich listow, ale poniewaz
>list przychodzi jako multiparted, a reklamowka jest jako part - wcale
>jej nie widze. Zwlaszcza w PMail.
A do jakiej? Wchodzacej?
Przypominam ze pomimo Pmail jest fajny (sam go uzywam) to nie uzywa
go caly swiat.

>Polemizowalbym (www.geocities.com i dodatkowe uslugi). Zreszta co tu
>porownywac only-mail vs WWW+mail.
A jakie dodatkowe uslugi?

--
Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku
 (ab)