Re: Internet za darmo

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 22:47:59 MET

5 Jan 1997 13:42:37 GMT, "Tomasz Kepinski" <tomk_at_polbox.pl>
napisał(a):

>(najgorsze

>Witam,
>Jestem pomyslodawca serwisu free.polbox.pl.
>Z wiadomych przyczyn interesuje mnie czemu uwaza Pan, ze korzystanie z
>free.polbox.pl jest gorsze od np. geocities ?
>Byc moze na podstawie Pana sugestii uda nam sie usprawnic dzialanie serwisu
>tak aby byl on lepszy od podobnych na rynku amerykanskim.

Ja juz pisalem. Cos sie stanie, gdy wysle list na konto
_dowolny_ciag_znakow_at_free.polbox.pl? Czy dostane informacje,ze "user
unknown". Skadze znowu. Co sie stanie, gdyby wysle na wlasciwe konto z
potwierdzeniem dostarczenia? Czy dostane potwierdzenie? Skadze
znowu...

>Jedyna roznica jest fakt, ze jesli ktos uzywa (nie musi)
>naszego serwera smtp (free.polbox.pl) to do listu ma doklejona krotka
>reklame free.polbox.pl.

Czy do wychodzacej tez? Bo ja juz dostalem listy z taka reklamowka.
Zreszta GeoCities tez dodaje reklamowke do swoich listow, ale poniewaz
list przychodzi jako multiparted, a reklamowka jest jako part - wcale
jej nie widze. Zwlaszcza w PMail.

>Zalezy mi na rzeczowych uwagach dotyczactych tego co nalezaloby u nas
>zmienic. Ja osobiscie uwazam, ze wcale nie jestesmy w tyle za Geocities.

Polemizowalbym (www.geocities.com i dodatkowe uslugi). Zreszta co tu
porownywac only-mail vs WWW+mail.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --