Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie AP do WIFI?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie AP do WIFI?
From: szopen <szop@en.szop>
Date: Sun, 24 Dec 2023 12:17:37 +0100
On 24.12.2023 06:17, Marcin Debowski wrote:
No to i ja się dorzucę. Mam wrażenie, że z takimi instalacjami to zawsze
jest pewna loteria. Mam mieszkanie zrobione na Unifi (UAP-AC-LR,
UAP-AC-Mesh). Wszystko działa bardzo stabilnie (niewątpliwy plus) ale co
do prędkości to mam 1/3-1/2* tego co wyciągam z jakiśm generycznym
routerem, który wdusił mi dostawca światłowodu 6 lat temu. I weź tu
zrozum o co w tym wszystkim chodzi. Pewnie to jest cena za stabilność.
Obiektywnie, te prędkości mi w zupełności wystarczają.

*) 150-350Mb/s @5GHz

Jak piszesz "mieszkanie" to od razu jest podejrzenie, że to blok/wieżowiec, czyli dziesiątki sieci siejących na lewo i prawo, plus masa urządzeń IoT... w takich warunkach to że w ogóle działa to już ...niewątpliwy plus ;-)

--
szopen