Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie AP do WIFI?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie AP do WIFI?
From: Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl>
Date: Fri, 22 Dec 2023 07:27:09 +0100
On 21.12.2023 11:32, Adam wrote:
Jeżeli dobrze zrozumiałem chcesz mieć jeden router, który będzie
zarządzał kilkoma AP, tak?
To może Mikrotik? Ma fajnie zorganizowane centralne zarządzanie AP-kami.
A jak się do tego podejdzie z głową to wszystko można zasilić po PoE,
bez zbędnych zasilaczy.
Oprócz tego jeszcze m.in. Draytek, Unifi.
Jedna centralna konsola, wiele wirtualnych podsieci (lub tylko jedna),
każda a nich może być separowana bądź nie, definiuje się progi przejścia z
jednego AP na inny lepszy, itp, itd.

Nie znałem żadnej z tych trzech marek. Z tego co widzę raczej trudno ich po marketach szukać. Ale specyfikacja obiecująca, jest w czym wybierać.

Dzięki!

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz