Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus PRIME X370-PRO i 5-5600X

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus PRIME X370-PRO i 5-5600X
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Thu, 17 Nov 2022 13:37:20 +0100
No i jeszcze myk z odsyłaniem do Stanówka (ryzyko deklaracji celnej i cła).
Szczęśliwie przy procku nie wchodzisz w masę i gabaryty (a weź odeślij coś
ciężkiego / dużego / cennego).

-----
To było kupione z Amazon US. Amazon ma bardzo liberalną politykę zwrotów, szczególnie jak coś nie działa, tyle, że trzeba to zrobić chyba maks 2-3 miesiące po zakupie, a u mnie minęło pół roku. Ale co mi szkodziło pogadać z BOKiem. No i ku mojemu zaskoczeniu, zezwolili na zwrot. Poinformowano mnie tylko, że będzie potrącenie ca 20%