Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Wed, 16 Nov 2022 20:31:06 +0100

Mam internet radiowy, który ma antenę zasilaną przez kabel ethernet. Kabel wchodzi do domu, zakończony jest wtykiem RJ45, jest do tego przejściówka, która ma gniazdo RJ-45 i dodatkowy kabelek do zasilacza, wszystko kończy się kolejnym wtykiem RJ-45, który trafia do routera.
Wygląda to mniej więcej tak:

https://allegro.pl/oferta/adapter-do-zasilania-po-skretce-poe-uni-11504189264

Teraz chciałbym to trochę ucywilizować, żeby mi się ta plątanina kabli nie walała po ziemi i chciałbym na ścianie zamontować gniazdo tego typu:

https://allegro.pl/oferta/gniazdo-gniazdko-natynkowe-sieciowe-rj45-lan-kat-6-10453894016

Uciąć wtyk z tego kabla od anteny i zarobić w tym gnieździe natynkowym, podpiąć zasilanie i jazda.

Ale niestety, za cholerę nie mogę znaleźć wersji gniazda natynkowego z opcją zasilania, czyli dodatkowym gniazdem na wtyczkę z zasilacza.

Czego powinienem szukać? Jak to się nazywa? Na allegro kombinowałem z 10 minut i zonk.

--
pzdr
Roman