Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Thu, 02 Apr 2015 10:30:06 +0200
JDX wrote:
On 2015-04-01 20:46, Poldek wrote:
[...]
SSHD - prostota, wygoda, responsywność w cenie, która nie doprowadza do
bankructwa.
Nie twierdzę, że SSD są tanie, ale zdecydowanie powinieneś poszukać
lepszej roboty skoro wydanie ~1 kzł na SSD 512 GB doprowadza cię do
bankructwa. :-D

Mam lepszy pomysł - tak intensywnie wciskasz najlepsze dla wszystkich pod każdym względem rozwiązanie SSD, to przyślij mi przekaz na 1000 zł, a ja sobie kupię SSHD nie 500 GB, a 1000 GB i jeszcze zostanie mi 639 zł na wyjazd z dzieciakiem na wczasy :-)