Re: Dobry zasilacz

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Mon, 8 Apr 2013 12:28:44 +0200

Użytkownik "GAD Zombie" <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
wiadomości news:kjseve$cpt$1_at_srv13.cyf-kr.edu.pl...

> Dzieki, poszukam. Skoro tak zachwalasz, to moze sie nie przejade na tym.
> Amacroxa tez kupilem ze 4 lata temu dzieki poleceniu (chyba nawet na tej
> grupie) i nie zaluje, bo oba dzialaja bez zarzutu. Jedynie te wentylatory.
> W jednym zdechl, w drugim tez rzezi, wiec pewnie niedlugo pociagnie.

Będziesz zadowolony bo widać, że wymagań nie masz żadnych. Padniety
wentylator (albo 2 wentylatory) to drobiazg a innych parametrów i tak
nie jesteś w stanie sprawdzić. A jak padnie i spali wszystko co się da
to napiszesz, że w sumie jestes zadowolony, tylko jeden się spalił a drugi
prawdopodobnie też się spali niedługo więc prosisz o poradę co kupić
tym razem.