Re: Drukarka A2/2 - jest taka?

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Thu 06 Jan 2011 - 23:37:05 MET

Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> writes:

> Owszem, coś trzeba zrobić, ale ja tego nie będę robił masowo.
> Nadto wyposażenie się w zszywacz nie przekracza moich
> możliwości ;) (to do wersji "ekspres").

Za PRL-u jak w drukarni zabrakło zszywek i przez parę lat Przegląd
Techniczny wychodził wciąż ładnie wydawny na ładnym papierze, ale na
luźnych kartkach, to sobie sam zszywałem. Wcale nie trzeba zszywacza z
długim ramieniem, wystarczy taki z otwieralnym i po przebiciu zagina
się zszywkę kozikiem.

8-)

  MJ