Re: Wybór netbooka

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Fri 03 Dec 2010 - 10:57:13 MET

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał:

> Fakt, atom (u mnie N455) jest koszmarnie wolny.

Owszem, jest wolny, ale koszmarnie to chyba nie. Pewnie, że jak
ktoś działa na i5 albo jakimś Phenomie to Atom będzie innym
światem, ale mnie do codziennego użytku wystarcza AMD Barton
2500+ i Atom ma bardzo podobną wydajność. Ostatnio sprawdzałem
obciążenie podczas odtwarzania filmu z vod.onet.pl i dla obu procesorów
wahało się w granicach 90%. A już porównanie do Celerona 900 MHz,
nie dość, że napisane niezrozumiałym językiem, to wydaje się być
zupełnie nietrafione.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta