Wybór netbooka

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 21:42:55 MET

Witam grupowiczów,

Dawnymi czasy miałem 15" laptopa i wszystko było super - idalny kompromis
mobilności i "wydajności". Potem laptop padł a ja stwierdziłem, że nie
potrzebuję aż takiej mobilności i kupilem 17".
Ale... ostatnimi czasy coraz więcej podróżuję i nie chce mi się już
wszędzie taszczyć tej "siedemnastki". Dlatego pomyślałem, że może sprawię
sobie netbooka jako uzupełnienie głównego kompa. No i tu zaczyna się
problem co wybrać?

Skłaniam się raczej ku 10" (10.1"). Z pozostałych wymagań to dużo portów
USB (do podłaczenia myszki, dysku zewnętrznego, iPlusa, aparatu foto -
oczywiście nie wszystko na raz). Czytnik SD. Mile widziane acz
niekonieczne ExpressCard, SATA i HDMI (ale to pewnie tylko drogie modele
posiadają).
Cena oczywiście jak najniższa :) Planuję wydać ok 1100PLN (max 1500PLN).

Przeznaczenie tego "malucha" ma być wybitnie wyjazdowe: internet (www,
email, GG, Skype), podręczny magazyn zdjęć, mp3 player, czasami MS Office
i może jakiś film.

Zastanawiałem sie nad netbookami ASUSA. Są tanie, ale nie mam
doświadczenia z tą marką.
Mojego faworyta czyli HP odrzuciłem na samym początku ze względu na cenę,
ale ostatnio w Avansie przyuważyłem HP Mini za ok 1300PLN. To jakaś nowa
linia czy przecenione starocie?

Co tam grupowicze mi doradzą?

Pozdrawiam,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...