Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 20:23:31 MET DST

Dnia 19-06-2010 o 19:46:34 lelec <marcin.pawelec@gmail.com> napisał(a):

> Spokojnie. Faktura wystarczy.
>
> Ostatnio swoją sztukętam słałem, Powiedzieli, że faktura wystarczy,
> ale w razie czego puściłem im też kartę gwarancyjną.
>
> Jeśli dalej masz wątpliwości, dzwoń do HP na infolinię,
> wszystko ci powiedzÄ….
>
> Btw: Przy takich objawach - wymienią ci prawie wszystkie podzespoły!
> A przez telefon każą ci zrobić update biosu :).
>
> Naprawa trwała około 1 tygodnia, bo cośtam ściągali z zagranicy.
> Kurier przyjechałi zabrał sztukę, za tydzień przywiózł. Po drodze
> miałem kilka telefonów z HP o statusie naprawy.
>
> Serdeczne pozdrowienia

OK, ale jak ja dzwonilem do supportu HP, to powiedziano mi, ze mam w
karton spakowac tylko sam laptop (bez dodatkow) oraz _gwarancje_ i kopie
faktury. Totez gdzies wyczytalem, ze w przypadku zagubienia gwarancji
jedyna droga serwisu to "ustawowe" miejsce zakupu, czyli w moim przypadku
Makro.

Malo tego - podczas rozmowy z konsultantem HP, wytarta obudowa ich nie
interesuje, klawisze ich nie interesuja, goracy spod laptopa ich nie
interesuje, zatrzask ich nie interesuje...

Wg. mnie sa to wady niespowodowane przez niewlasciwe uzytkowanie (no moze
poza klawiszami), tylko tandetna jakosc produktu. Zaczep ma trzymac caly
czas, tak jak i obudowa ma prawo sie porysowac/wytrzec, ale jak juz to
rownomiernie w miejscach faktycznie najczej uzywanych, a u mnie jest tak,
ze na poczatku wytarlo sie kilka miejsc i mimo, ze reszta jest czesciej
"eksploatowana" i narazona na wytarcie, to nijak nie chce sie wytrzec -
wyglada to koszmarnie. Podobnie te klawisze, w ktorych pekly mikrozaczepy
- to moja wina, ze HP wymyslil tandetny plastykowy zaczep klawiszow?

Doradzono mi, zebym nie odsylal laptopa bezposrednio do HP, tylko probowal
go reklamowac w Makro - mialbym przynajmniej ten przywilej, ze po trzech
naprawach przysluguje mi nowy, albo zwrot kasy. Niestety wysylajac do HP,
pozbywam sie tego "przywileju".

A propos konsultanta - tez robilem upgrade BIOSu, a nawet reset
(przytrzymanie klawisza wlaczania na ok 60 sek)