Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: lelec <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 19:46:34 MET DST
Message-ID: <331aaf5b-0007-4c1c-a59a-6c53d51c6be7@u26g2000yqu.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 19 Cze, 19:22, "jurajski Jaskiniowiec"
<jurajski_jaskiniow...@jaskinia.na.jurze> wrote:
> Witam,
>
> Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz od  
> kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
> Usterki to:
> - laptop wlacza sie raz na jakis czas (to standard w wiekszosci nowych HP,  
> prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze)
> - dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie da  
> sie ich zapiac)
> - czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby  
> napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w  
> wybranych miejscach i to w dodatku wytarcie powstalo na poczatku - "dalej"  
> nie chce sie scierac )
> - laptop niemilosiernie sie grzeje - wrecz mialem odparzone prawe udo, w  
> dodatku halas z wentylatora uszkadza mi sluch!
> - slychac dziwne stuki w dysku (aczkolwiek nie stwierdzilem BB jak i SMART  
> nic groznego nie podaje)
> - zaczepy nie trzymaja - po prostu klapa sobie luzno dynda
>
> Pal licho juz obudowe, dysk i klawisze, jak i wysoka temp - da sie z tym  
> zyc... ale byle zawieszenie, restart wlaczenie laptopa to juz loteria przy  
> ponownym wlaczeniu.
>
> Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po  
> klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
> Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac  
> wymiane lub zwrot kasy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...
>
> No i pytanie dla zaznajomionych z HP - da rade dokupic rozszerzenie  
> gwarancji do Pavilionow? Czy tylko serie "biznes" maja ten przywilej?
>
> Za wszelakie odpowiedzi bede wdzieczny.

Spokojnie. Faktura wystarczy.

Ostatnio swoją sztukętam słałem, Powiedzieli, że faktura wystarczy,
ale w razie czego puściłem im też kartę gwarancyjną.

Jeśli dalej masz wątpliwości, dzwoń do HP na infolinię,
wszystko ci powiedzą.

Btw: Przy takich objawach - wymienią ci prawie wszystkie podzespoły!
A przez telefon każą ci zrobić update biosu :).

Naprawa trwała około 1 tygodnia, bo cośtam ściągali z zagranicy.
Kurier przyjechałi zabrał sztukę, za tydzień przywiózł. Po drodze
miałem kilka telefonów z HP o statusie naprawy.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Received on Sat Jun 19 19:50:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 19:51:03 MET DST