On 19 Cze, 19:22, "jurajski Jaskiniowiec"
<jurajski_jaskiniow...@jaskinia.na.jurze> wrote:
> Witam,
>
> Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz od
> kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
> Usterki to:
> - laptop wlacza sie raz na jakis czas (to standard w wiekszosci nowych HP,
> prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze)
> - dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie da
> sie ich zapiac)
> - czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby
> napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w
> wybranych miejscach i to w dodatku wytarcie powstalo na poczatku - "dalej"
> nie chce sie scierac )
> - laptop niemilosiernie sie grzeje - wrecz mialem odparzone prawe udo, w
> dodatku halas z wentylatora uszkadza mi sluch!
> - slychac dziwne stuki w dysku (aczkolwiek nie stwierdzilem BB jak i SMART
> nic groznego nie podaje)
> - zaczepy nie trzymaja - po prostu klapa sobie luzno dynda
>
> Pal licho juz obudowe, dysk i klawisze, jak i wysoka temp - da sie z tym
> zyc... ale byle zawieszenie, restart wlaczenie laptopa to juz loteria przy
> ponownym wlaczeniu.
>
> Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po
> klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
> Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac
> wymiane lub zwrot kasy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...
>
> No i pytanie dla zaznajomionych z HP - da rade dokupic rozszerzenie
> gwarancji do Pavilionow? Czy tylko serie "biznes" maja ten przywilej?
>
> Za wszelakie odpowiedzi bede wdzieczny.
Spokojnie. Faktura wystarczy.
Ostatnio swoją sztukętam słałem, Powiedzieli, że faktura wystarczy,
ale w razie czego puściłem im też kartę gwarancyjną.
Jeśli dalej masz wątpliwości, dzwoń do HP na infolinię,
wszystko ci powiedzą.
Btw: Przy takich objawach - wymienią ci prawie wszystkie podzespoły!
A przez telefon każą ci zrobić update biosu :).
Naprawa trwała około 1 tygodnia, bo cośtam ściągali z zagranicy.
Kurier przyjechałi zabrał sztukę, za tydzień przywiózł. Po drodze
miałem kilka telefonów z HP o statusie naprawy.
Serdeczne pozdrowienia
-- MarcinReceived on Sat Jun 19 19:50:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 19:51:03 MET DST