Re: Jaki Netbook

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 22:40:56 MET

On Wed, 30 Dec 2009 22:17:24 +0100, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wrote:

[...]

>No to kup takiego z modemem w czym masz problem?

Dość zwyczajny: skoro mam blaszaka, mam lapka (z modemem 3G na karcie
PCMCIA), wyjazdy rzadkie, to zakup artykułu NIE pierwszej potrzeby ma
sens dla mnie tylko wtedy, gdy jest tani. Mnie by odpowiadał, do moich
rzadkich potrzeb lekki, nawet bezdyskowy, z ekranem w granicach 7-8
cali, ale z 3G i na dziś <=1000 złotków. Przebolał bym te dwie czy
trzy godziny na baterii. :-) Wtedy nawet w kieszeni kurtki na
spacerze pieszym by mi specjalnie nie wadził. :-) Obawiam się, że
dziś takiego nie kupię i w tym mam problem. Bo gdy jadę samochodem,
to nawet posiadany lapek z celeronem M mi zbytnio nie przeszkadza.
Ani jego waga około 5 kilogramów.