Re: jak go zmusic? wszystko dobrze, a jednak nie

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Dec 2009 - 23:23:32 MET

> To jest Asus EeePC 901 - on się nieco różni od normalnych laptopów.

Wybierz w BIOSie bootowanie z tego Pendrive jako pierwszą opcję.
Zrebootuj komputer (wyłącz silent boot i bodajze turbo boot - są takie 2
opcje - jedno ukrywa początkowe komunikaty podczas bootu, a drugie nie
wykrywa nowych urządzeń).
Gdy komputer wyświetli tabelkę tuż POST i wywali "press Esc to boot" i
odliczający od 9s licznik.
!!!NIE NACISKAJ ESC!!!
Daj mu dojść do zera - system zbootuje z urządzenia, które ustawiłeś w
BIOSie.

Też ostatnio sobie wymyśliłem, że mu backup partycji zrobie i też nie mogłem
go uruchomić z Pendrive. Wystarczylo odczekać te 9-10 i bootowanie
następowało z Pendrive.

Ps. Bootowania z SD z wbudowanego portu nie dokonałem. Jeszcze ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327